02-03-2000
Un concert de Lucrecia iniciarà el cicle ''Els directes joves del Cultural''
Sota el títol ''Els directes joves al Cultural'', el Centre Cultural de Caixa Terrassa posa en marxa un cicle de concerts adreçats a un públic jove, que complementaran les temporades de Música, Dansa i Teatre, que es fan habitualment en aquest espai.
El cicle s'iniciarà el pròxim dia 25, amb un concert de la cantant cubana Lucrecia.
Laura Martínez .- L'actuació de l'artista cubana iniciarà el cicle ''Els directes joves del Cultural'', que inclou una programació musical adreçada al públic jove.
A banda dels 14 temes que formen ''Cubáname'', Lucrecia també repassarà part de la seva discografia. El seu primer treball el va enregistrar a Cuba, l'any 1988. Però la seva consolidació com a cantant ha estat des de l'any 1993, quan es trasllada a Barcelona.
Des de llavors, els ritmes caribenys de Lucrecia han passat per diversos clubs de jazz i sales de música de tot l'estat espanyol. Fins i tot, Lucrecia ha participat com a cantant en la pel.lícula ''Segunda piel'', protagonitzada per Javier Bardem, Jordi Mollà i Ariadna Gil.
El concert de la cantant cubana encetarà un nou cicle del Centre Cultural de Caixa Terrassa, amb que es preten complementar les temporades estables de dansa, sarsuela, teatre i música.
El segon recital serà el 28 d'abril i anirà a càrrec del músic asturià Hevia. El veterà Joaquín Sabina protagonitzarà el tercer concert del cicle. Serà el 28 de maig i presentarà el seu últim disc ''19 días y 500 noches''.
Copyright (c) TV20, TV de Terrassa. Serveis Informatius