21-03-2000
Última setmana per presentar obres al III Premi de Fotografia de Caixa Terrassa
Aquest divendres serà l'últim dia perquè els fotògrafs que ho desitgen presentin les seves millors instantànies al III Premi de Fotografia convocat per Caixa Terrassa.
El guanyador rebrà un milió de pessetes i, a més, hi haurà dos accèssits de dues-centes cinquanta mil pessetes.
Pot concursar en el certamen qualsevol fotògraf resident a Catalunya menor de 30 anys.
Josuč Amoraga .- El proper 24 de març finalitza el termini per presentar obres a la tercera edició del Premi de Fotografia Caixa Terrassa. El premi té una dotació total d'un milió i mig de pessetes. Les col.leccions s'han de lliurar al Centre Cultural de Caixa Terrassa fins aquest divendres.
El primer premi està dotat amb un milió de pessetes i no podrà ser dividit ni declarat desert. Així mateix s'estableixen dos accèssits de dues-centes cinquanta mil pesssetes cadascun per a autors joves, de fins a trenta anys d'edat.
El Premi de Fotografia de Caixa Terrassa és d'àmbit català i hi pot concursar qualsevol fotògraf resident a Catalunya, tant si és professional com afeccionat. Les bases estableixen que les fotografies que es presentin al premi no han d'haver estat publicades, exposades o premiades anteriorment. El tema de les imatges és de lliure elecció.
El veredicte del jurat i el lliurament del premi se celebrarà el dia 27 d'abril al Centre Cultural. Després de la proclamació dels guanyadors, s'inaugurarà l'exposició amb les fotografies guardonades.
Copyright (c) TV20, TV de Terrassa. Serveis Informatius