22-03-2000
Terrassa disposa de 124 noves papereres
Terrassa disposa des d'avui de 124 noves papereres instal.lades per l'empresa municipal Eco-Equip.
D'aquesta manera, a la ciutat hi ha més de 2000 papereres i s'espera instal.lar-ne més al llarg d'aquest mandat per tal d'arribar a la xifra de 3000.
Amb les noves incorporacions, hi haurà una paperera per cada 55 habitants.
Anna Colom .- L'empresa municipal Eco Equip ha instal.lat a Terrassa 124 papereres noves en el que portem d'any, una xifra que s'afegeix a les 2000 que ja tenia la ciutat.
El regidor de Medi Ambient, Jordi Pérez, va anunciar a l'inici del nou mandat que s'instal.laria un miler de papereres amb l'objectiu d'arribar a la xifra ideal de 3000. D'aquesta manera hi hauria una paperera per cada cinquantena d'habitants.
Així, Terrassa disposa de més de 2100 papereres. Tot i que estan distribuïdes per tota la ciutat, es tenen en compte les necessitats concretes dels parcs i places, parades d'autobús i taxis, col.legis, hospitals i oficines d'ús públic, a més d'aparcaments, passos de vianants i semàfors.
Des de l'Àrea de Medi Ambient es considera que la paperera no és només un recipient que serveix per dipositar residus, sinó que també és un elelment imprescindible perquè els ciutadans prenguin consciència de què la neteja viària depèn majoritàriament dels seus hàbits i comportaments.
L'ajuntament creu que amb aquest augment del nombre de papereres i recollint-ne el contingut cada setmana, es podrà evitar que hi hagi més de dos milions de tones de residus escampats pels carrers i places de la ciutat.
Copyright (c) TV20, TV de Terrassa. Serveis Informatius