04-04-2000
Jutgen 21 okupes pel desallotjament al carrer de Sant Gaietà
Anna Serrano .- Avui ha començat al jutjat número 2 del Penal de Terrassa el procés contra 17 okupes implicats en el desallotjament d'una casa al carrer de Sant Gaietà el novembre del 1996.
El fiscal demana 9 mesos de presó per cadascun d'aquests joves i una multa de 600.000 pessetes per un delicte de desobediència i usurpació, excepte en el cas d'una noia que quan van passar els fets era menor d'edat. A ella li demanen vuit mesos de presó.
En la vista també es jutja 4 persones més acusades d'atemptat contra l'autoritat i lesions, en una manifestació que es va produir després del desallotjament. En aquest cas, el fiscal sol.licita 16 mesos de presó i una multa que oscil.la entre les 14.000 i les 140.000 pessetes.
Durant la sessió d'aquest matí, entre 30 i 40 okupes han organitzat un dinar popular davant de la porta dels jutjats. Abans, s'havien concentrat a la Plaça Vella des d'on han anat en cercavila fins als jutjats. La vista, que avui no ha acabat, es reprendrà demà al matí.
Copyright (c) TV20, TV de Terrassa. Serveis Informatius