TV20 - Terrassa
IniciNotíciesHemerotecaVilaWeb TerrassaTerrassa.com Dia: 31-05-00
CCOO no vol que la venda per part de Carrefour afecti els llocs de treball

Banner
Banner
Des de la Federació de Comerç, Hostaleria i Turisme de Catalunya, la FECOHT i de Comissions Obreres ja han advertit que vetllaran perquè tots els compromissos fixats pel govern en relació a venda dels establiments de Carrefour es compleixin.
En concret, la FECOHT assegura que procurarà pel manteniment de l'activitat dels centres i perquè aquells que es venguin passin a mans d'empreses solvents.
Anna Serrano .- En un comunicat, la FECOHT recorda que Carrefour s'ha compromès a respectar l'orientació marcada pel govern i a buscar solucions que impliquin el manteniment dels llocs de treball.
Així mateix, indica que s'han establert dos mesos perquè el macrogrup faci una proposta i dos mesos més perquè el Servei de Defensa de la Competència li doni el vist-i-plau. A partir d'aquí, la FECOHT diu que començarà el procés de vendes que es pot prolongar un temps indeterminat. Segons la federació, els establiments que es venguin, entre els quals hi haurà una gran superfície de Terrassa, no es coneixeran fins que acabi tot aquest procediment. En tot cas, remarca que l'empresa compradora haurà de mantenir tota la plantilla respectant les seves condicions i la seva antingüitat.
Comissions Obreres es dirigirà al Ministeri d'Economia i a la Generalitat de Catalunya per insistir en la necessitat que es respectin les clàusules imposades per garantir els llocs de feina i recordarà a les dues administracions la seva obligació d'actuar per preservar el treball.
Copyright (c) TV20 - Terrassa. Serveis Informatius