TV20 - Terrassa
IniciNotíciesHemerotecaVilaWeb TerrassaTerrassa.com Dia: 08-06-2000
500 nens participen en una gimcana mediambiental

Banner
Banner
El Parc de Vallparadís ha estat l'escenari d'una Gimcana Infantil d'Educació Ambiental en què han participat uns 500 nens de 2 i 3 anys de 14 escoles de la ciutat.
Els menuts han hagut de realitzar tres proves, totes elles relacionades amb el medi ambient, que pretenien sensibilitzar-los davant d'aquest aspecte.
Anna Serrano .- Per complir amb aquestes finalitats, els menuts han hagut de participar en tres tallers diferents. El primer proposava la construcció d'uns binocles amb material de rebuig que els nens havien de portar de casa.
En un segon estadi els infants participaven en un taller musical, on han après cançons relacionades amb el medi ambient. En aquest cas, els alumnes comptaven amb la col.laboració d'estudiants de l'institut Montserrat Roig.
Per últim, la companyia Scena Difusió els oferia una versió reduïda del seu espectacle 'Residus', en el qual es podia veure a actors vestits amb plàstics, papers i altres materials reciclables.
Tot i que és una de les activitats incloses dintre dels programes del PAME, aquesta festa s'emmarca dintre dels actes de la novena Setmana del Medi Ambient.
Copyright (c) TV20 - Terrassa. Serveis Informatius