TV20 - Terrassa
IniciNotíciesHemerotecaVilaWeb TerrassaTerrassa.com Dia: 21-06-2000
Quatre agents amb bicicleta patrullaran Vallparadís

Banner
Banner
Quatre agents de la policia municipal vigilaran el Parc de Vallparadís muntats en bicicletes tot terreny durant quasi 12 hores. Intentaran prevenir els accidents i els delictes. També volen que es compleixin les ordenances, a més d'evitar que es faci malbé el parc. Avisaran les brigades municipals en cas d'haver de reparar algun desperfecte.
Lluís Palà .- Quatre agents de la policia municipal s'encarregaran aquest estiu de la vigilància diürna del Parc de Vallparadís. La novetat és que ho faran muntats en bicicletes tot terreny. Tal com assenyala la regidora de Seguretat Ciutadana, Isabel Castilla, la iniciativa s'ha pres perquè, amb la remodelació del parc, cada cop hi ha més afluència de gent.
Els agents que duran a terme el servei provenen de les noves incorporacions al cos, i són en total sis, els quals es repartiran les quatre bicicletes per torns horaris. En tot moment n'hi haurà quatre patrullant la zona. Les seves tasques inclouran funcions informatives i també de vigilància de la seguretat física de les persones, tant pel que fa a la prevenció i auxili en cas d'accidents com pel que respecta a la prevenció de delictes. També s'ocuparan d'evitar que es malmeti el patrimoni municipal i que es compleixin les ordenances. En cas que detectin algun desperfecte, avisaran les brigades municipals per reparar-lo.
Per tal de complir amb les seves funcions, que s'estendran de les nou del matí a dos quarts de deu del vespre, les bicicletes s'han equipat amb una ràdio i el material policial necessari. El cost de les quatre unitats voreja el mig milió de pessetes.
Copyright (c) TV20 - Terrassa. Serveis Informatius