TV20 - Terrassa
IniciNotíciesHemerotecaVilaWeb TerrassaTerrassa.com Dia: 19-07-2000
Setmana de cinema de terror als AMC

Banner
Banner
Els cinemes AMC proposen per a la setmana vinent la Setmana de Cinema de Terror. De dilluns a divendres, es faran dues projeccions diàries de pel.lícules del gènere de terror, que inclouran films recents i grans clàssics. Els espectadors podran gaudir de preus i descomptes especials en les entrades de les pel.lícules.
Montse Gonzàlez .- Al llarg de tota la setmana vinent, als cinemes AMC de Terrassa es celebrarà la Setmana del Cinema de Terror. Del dilluns 24 fins al divendres 28 de juliol, es projectaran dues pel.lícules de terror diàries, una a les 8 del vespre i l'altra a les 10 de la nit. A la primera sessió es passarà un film de terror 'modern' i a la segona un de terror 'clàssic'. La cartellera d'aquesta Setmana del Terror inclou pel.lícules recents de gran èxit com Tesis o Scream i alguns dels grans clàssics del gènere com Frankenstein i Psicosis. Sis de les deu pel.lícules que es projectaràn es podran veure en versió original.
Per aquest cicle de cinema de terror, els AMC han establert preus especials per a les entrades, a més de descomptes per als que vulguin veure més d'una pel.lícula. Aquests descomptes s'aplicaran només per a entrades per a diferents pel.lícules, comprades de forma anticipada i conjunta.
Aquesta iniciativa intenta respondre a les peticions dels espectadors de pel.lícules en versió original o de grans clàssics del cinema. Durant la Setmana de cinema de terror, els cinemes AMC continuaran amb la seva programació habitual per al públic.
Copyright (c) TV20 - Terrassa. Serveis Informatius