TV20 - Terrassa
IniciNotíciesHemerotecaVilaWeb TerrassaTerrassa.com Dia: 13-10-2000
Aquest diumenge té lloc la II Cursa Solidària contra la Fam

Banner
Banner
Aquest diumenge té lloc al Parc de Vallparadís la II Cursa Solidària contra la Fam.
Es tracta d'un acte de sensibilització que per segon any consecutiu i amb motiu del Dia Internacional de l'Alimentació porta a terme l'ONG Acció Contra la Fam.
Aquest any l'acte s'ha convertit en una gran festa esportiva on a més d'una cursa atlètica de 6 km i una cursa popular de 2 km, es podrà gaudir d'un rocòdrom, una passejada en cavall pel Parc o una cercavila infantil, entre altres.
Els diners que s'obtinguin de la venda de dorsals de la cursa es destinaran a adquirir estocs d'emergència nutricional.
Anna Colom .- Tots els anys, 12 milions de nens moren abans dels 5 anys de vida i la Organització Mundial de la Salut calcula que més de la meitat de la mortalitat infantil es deu a problemes relacionats amb la malnutrició.
Per conscienciar els terrassencs d'aquesta problemàtica, l'ONG Acció contra la Fam ha organitzat la II Cursa Solidària contra la Fam, que tindrà lloc al Parc de Vallparadís aquest diumenge 15 d'octubre coincidint amb el Dia Mundial de l'Alimentació.
La jornada començarà a les 10 amb una cursa absoluta de 6 quilòmetres i una cursa popular de només 2 quilòmetres. De la venda de dorsals de les curses en sortiran els diners per aconseguir un estoc d'emergència mèdica i nutricional per a subministrar 2 centres terapèutics nutricionals i 4 centres terapèutics suplementaris. Això servirà per poder atendre durant els 3 primers mesos de la pròxima emergència alimentària a un total de 36.600 persones, especialment infants, mares, gent gran i població desplaçada i refugiada.
Però a més, la jornada comptarà amb la 1a Marató de Spinning, un rocòdrom, una passejada a cavall pel recinte del Parc, una cercavila a càrrec de la companyia La Xarxa i, a les set de la tarda, una festa de la ONG a la sala Paraiso Privé.
Els programes desenvolupats per Acció Contra la Fam en el camp de la nutrició tenen una doble finalitat: prevenir i lluitar contra la malnutrició, que té efectes devastadors i és causa del 55% de les malalties més freqüents en països subdesenvolupats.
Copyright (c) TV20 - Terrassa. Serveis Informatius