TV20 - Terrassa
IniciNotíciesHemerotecaVilaWeb TerrassaTerrassa.com Dia: 07-12-2000
El Sant Esperit ofereix El Messies de Händel en el 8è concert de Nadal

Banner
Banner
La Basílica parroquial del Sant Esperit porta una gran obra musical en el Concert de Nadal d'enguany.
Es tracta d''El Messies' de Händel.
D'aquesta manera, el Sant Esperit vol celebrar el Jubileu i l'entrada al nou mil.lenni amb un concert de gran envergadura que és el tercer cop que es fa en aquesta església de Terrassa.
El concert tindrà lloc el divendres 22 de desembre, hi caben més de 800 persones i les entrades anticipades es venen a 1.700 pessetes.
Anna Colom .- Es va poder escoltar per primer cop el 1981 i per segon el 1994. Enguany, la Basílica del Sant Esperit de Terrassa torna a oferir 'El Messies' de Händel en el marc del 8è Concert de Nadal i per celebrar els 2000 anys de l'arribada del messies.
Es tracta d'una obra musical de gran envergadura que compta amb l'actuació del Cor Montserrat de Terrassa, la Coral Xalesta de l'Hospitalet i l'Orquestra de Cambra de Cervera. El concert el dirigeix Lluís Vila, actual director de la Coral Sant Jordi i director assistent del cor del Gran Teatre del Liceu.
Segons el director del Cor Montserrat, Joan Casals, el concert és emblemàtic i especial perquè un any que inicia un nou mil.lenni és un any extraordinari tant pels creients com pels que no ho són.
Tot i que el concert dura 3 hores, Casals va destacar la qualitat tant musical com dramatúrgica d'una obra molt coneguda pel fragment de l'Al.leluia que no cansa i es fa assequible a tothom.
L'església del Sant Esperit pot encabir més de 800 persones. L'entrada anticipada es ven a 1.700 pessetes i es pot aconseguir a partir del proper dilluns 11 a la rectoria del Sant Esperit de 6 a 9 del vespre.
El concert, que tindrà lloc el proper 22 de desembre a les 10 de la nit, també es farà a l'Hospitalet de Llobregat, a Igualada i a Cervera.
Copyright (c) TV20 - Terrassa. Serveis Informatius