TV20 - Terrassa
IniciNotíciesHemerotecaVilaWeb TerrassaTerrassa.com Dia: 09-03-2001
El Pícnic-Jazz porta la música de La Locomotora Negra a Vallparadís.

Banner
Banner
Si el temps acompanya, aquest diumenge es farà al Parc de Vallparadís el Pícnic-Jazz, una de les jornades més esperades del Festival de Jazz.
Des de les 11 del matí fins les 6 de la tarda, un total de 5 grups oferiran jazz, swing i blues.
Entre ells hi haurà un clàssic, La Locomotora Negra, que presentarà el nou disc de 'Swing als 30's' per celebrar el seu trentè aniversari.
Anna Colom .- La tercera edició del Pícnic-Jazz es farà aquest diumenge al Parc de Vallparadís, amb l'actuació de cinc grups que oferiran jazz de les 11 del matí a les 6 de la tarda.
La jornada s'engegarà amb el swing de La Locomotora Negra, tot un clàssic que presentarà el nou disc que ha tret amb motiu del seu trentè aniversari.
Cap a 2/4 d'1, el grup Shamtime oferirà la vessant més moderna del jazz, amb un repertori de Funky i Hip-hop.
A les 2, la banda barcelonina Justerini & Blues farà un concert de blues.
El concert més jazzístic l'oferirà l'Scott Hamilton-Bill Charlap Quartet a dos quarts de quatre, i conclourà el Pícnic-Jazz la Tino Gonzales Blues Band, que tocarà blues americà a l'estil Chicago.
En l'anterior edició, el Pícnic-Jazz va rebre la visita de 25.000 persones, i en alguns moments es van aplegar al Parc de Vallparadís més de 15.000 persones simultàniament. El cap de Cultura de l'Ajuntament, Pere Soler, ha insistit en què s'ha aconseguit trobar una estructuració i distribució d'espai que permet absorbir aquesta quantitat de gent.
Durant tota la jornada, el Celler El Raval, la Rostisseria Catalano-Argentina i la Cansaladeria Casanovas oferiran menjar i begudes al públic assistent, que també té la possibilitat d'endur-se el menjar des de casa.
A més també hi haurà la carpa de Jazz Terrassa, que vendrà gorres i samarretes i que intercanviarà les pessetes per swings, la moneda del Pícnic-Jazz. Cada swing val 100 pessetes, i els organitzadors han dit que l'objectiu és que la gent pugui menjar i passar el dia per 10 swings.
Durant el Pícnic-Jazz també hi haurà una Fira de Fotografia, una novetat que anirà a càrrec dels alumnes de l'Escola de Fotografia de Terrassa. La fira del disc, que ja es va estrenar l'any passat, tornarà a estar present en aquesta edició del Pícnic-Jazz.
Pel que fa a les actuacions del Festival que s'han fet fins ara, els organitzadors n'han destacat tant el nivell dels músics com la resposta del públic.
Copyright (c) TV20 - Terrassa. Serveis Informatius