TV20 - Terrassa
IniciNotíciesHemerotecaVilaWeb TerrassaTerrassa.com Dia: 20-04-2001
Can Parellada organitza les 1es jornades per la pau i la Solidaritat

Banner
Banner
L'associació de veïns del barri de Can Parellada ha organitzat les 1es jornades de Pau i Solidaritat.
És per això que, des de dimecres, l'entrada al casal de barri està presidida per dues mans blanques.
La voluntat de les jornades és pensar no només en els països llunyans sinó en la realitat més propera i quotidiana, tal com va destacar la representant dels veïns de Can Parellada, que en el seu parlament inaugural va recordar que els orígens humils del barri els han de fer tenir una comprensió especial cap als més desafavorits.
Anna Colom .- Dimecres es va inaugurar el monument per la Pau que presideix les primeres jornades per la Pau i la Solidariat que organitza el barri de Can Parellada. La inauguració va anar a càrrec del president del districte III, Sebastià Liétor, qui va valorar el fet que es duguin a terme aquest tipus d'iniciatives.
Les dues mans presideixen les activitats que s'estan duent a terme i que es clouran el diumenge 29 d'abril.
Al llarg d'aquesta setmana vinent es durà a terme un recital de poesia, una xerrades-col.loqui, la projecció d'una pel.lícula i un esmorzar solidari, a més de l'actuació dels pallassos 'Los pipos'.
Les jornades les tancarà el regidor de solidaritat de l'Ajuntament, Pere Navarro.
Copyright (c) TV20 - Terrassa. Serveis Informatius