TV20 - Terrassa
IniciNotíciesHemerotecaVilaWeb TerrassaTerrassa.com Dia: 15-05-2001
Els Premis Cambra 2001 guardonen deu empreses

Banner
Banner
El jurat dels Premis Cambra 2001 ha fet públic el veredicte de les deu candidatures que seran guardonades al llarg del sopar del proper 21 de juny.
Es tracta dels premis al mèrit exportador, a la innovació, al comerç, a joves investigadors i al medi ambient, que s'enduen nou empreses de Terrassa i una de Castellbisbal.
Anna Colom .- Els diferents jurats que integren els Premis Cambra 2001 han fet públic el veredicte de les candidatures que seran guardonades durant el sopar que la Cambra Oficial de Comerç i Indústria de Terrassa celebra el proper 21 de juny.
Els Premis Cambra al mèrit exportador van a parar a l'empresa 'Sociedad de Transformación de Plásticos, S.A.', dedicada a la fabricació d'accessoris de polipropilè, i a 'Quemadores Beralmar, S.A.', dedicada a la fabricació de maquinària i enginyeria per a la indústria ceràmica de teules i totxos. Totes dues empreses són de Terrassa i destaquen per la seva expansió i l'increment constant de les exportacions.
Els Premis Cambra a la Innovació són per a l'empresa terrassenca 'Elastic Berger, S.A.', dedicada a la fabricació i comercialització de cintes tèxtils i guardonada per haver creat un nou concepte de cinturó que integra l'airbag. L'altre premi a la Innovació se l'endú 'Circontrol, S.A.', també de Terrassa, per haver creat un mòdul electrònic que permet llegir transponedors d'espai reduït i baix cost.
L'associació 'Comerç Terrassa Centre' ha estat reconeguda amb el Premi Cambra al Comerç, un guardó que també s'endú la Xarcuteria Rovira 'Cal Quinto' de Castellbisbal, dedicada a l'elaboració d'embotits.
El jurat del nou Premi Cambra a Joves Investigadors, organitzat conjuntament amb la Universitat Politècnica de Catalunya, guardona Pedro Javier Gámez pel seu projecte de minimització del soroll de les màquines accionades per circuits oleohidràulics. L'altre jove investigador premiat durant el sopar serà Héctor C. Abril, per la seva aportació a l'hora de millorar la qualitat en els processos tèxtils mitjançant un projecte que avalua els graus de pilling a teixits mitjançant l'anàlisi d'imatges.
Finalment, el Premi Cambra al Medi Ambient se l'endú el Laboratori d'Assaigs i Investigacions Tèxtils del Condicionament Terrassenc, guardonada per les certificacions obtingudes en matèria de gestió del medi ambient.
L'altra premiada en medi ambient és l'empresa 'F. Flotats, S.A.' de Terrassa, que es dedica a fabricar i comercialitzar teixits per a decoració i que ha dut a treme una política de formació del personal en temes relacionats amb el medi ambient.
Tots aquests guardons seran lliurats als guanyadors en el transcurs del sopar que l'entitat cameral celebra el proper 21 de juny al museu de la Ciència i la Tècnica i al qual assistirà el Conseller en Cap de la Generalitat, Artur Mas.
Copyright (c) TV20 - Terrassa. Serveis Informatius