TV20 - Terrassa
IniciNotíciesHemerotecaVilaWeb TerrassaTerrassa.com Dia: 25-05-2001
L'ADENC demana a l'Ajuntament que aturi els tràmits del projecte del golf

Banner
Banner
L'ADENC ha demanat a l'Ajuntament que aturi la tramitació del projecte del golf a Torrebonica, després que l'Agència Catalana de l'Aigua (ACA), hagi reconegut que cal repetir tots els tràmits de concessió de l'aigua de la Depuradora de Les Fonts.
L'ACA ha pres aquesta decisió després que el Síndic de Greuges hagi alertat del conjunt d'irregularitats que presentava la concessió.
Anna Colom .- L'entitat ecologista ADENC ha demanat a l'Ajuntament de Terrassa que aturi la tramitació del projecte del camp de golf a Torrebonica, després que l'Agència Catalana de l'Aigua hagi reconegut, segons l'ADENC, que és necessari repetir la tramitació per la concessió de l'aigua de la Depuradora de Les Fonts.
Concretament, l'ADENC reclama a l'Ajuntament que 'no tramiti la sol.licitud d'autorització de llicència d'obres, davant la Comissió d'Urbanisme de Barcelona, fins que l'ACA resolgui, si s'escau, la nova concessió d'aigües'.
Segons l'entitat ecologista, el reconeixement de l'Agència Catalana de l'Aigua ha vingut motivat per l'avís del Síndic de Greuges, que va ser alertat per l'ADENC del conjunt d'irregularitats que presentava l'anterior tramitació de l'ACA.
Copyright (c) TV20 - Terrassa. Serveis Informatius