Josep Miquel Villagrasa
.-
TMESA ha començat una renovació i modernització dels seu parc mòbil amb la incorporació de cinc nous autobusos a la seva flota. Aquests nous vehicles presenten un canvi en la seva imatge exterior, promocionant la ciutat a través d' una decoració segons signes d'identitat de la ciutat com el Jazz i el Modernisme.
Els nous autobusos aporten diverses millores tècniques. Els vehicles són de plataforma baixa i estan adaptats per a persones amb mobilitat reduïda. Per facilitar-hi l'accés, s'ha dotat els vehicles de tres portes amb plataforma ampla. A més, incorporen un sistema d'anunci sonor de parada i una pantalla digital que indica els punts de trajecte.
Amb aquesta nova imatge dels autobusos, TMESA vol contribuir a promocionar la ciutat a través d'aquells elements que més la identifiquen. La cultura popular, la història, la universitat, l'hoquei i la indústria són els altres motius que s'han escollit amb aquesta finalitat.
Amb la incorporació d'aquests nous vehicles, l'Ajuntament continua la renovació de la flota d'autobusos.
|