Anna Serrano
.-
Aquest és el segon any que es realitza un Grand Prix de Billar Artístic a la nostra ciutat. En aquesta ocasió, les sessions començaran divendres a les tres i s'aniran succeïnt fins diumenge a les dotze del migdia, quan es jugarà la final.
Enguany, hi ha 11 jugadors inscrits al torneig.
El guanyador del Grand Prix de Billar Artístic obtindrà 50.000 pessetes. El segon i tercer classificats rebran 40.000 i 25.000 pessetes respectivament. Del cinquè al vuitè seran premiats amb 10.000 pessetes cada un.
Tal i com estableix el reglament de la Federació de Billar, els participants han de vestir sabates, mitjons i pantalons negres, camisa de màniga llarga d'un sol color i armilla. A més, també hauran de portar l'escut del club o de la comunitat on pertanyen.
El Segon Grand Prix de Billar Artístic de Terrassa està organitzat per l'Epic Casino del Comerç.
|