

|
Aquest any la Mostra Multicultural arriba a la seva cinquena edició. Les novetats són la representació de la ciutat de Tetuan i de grups de cultura tradicional catalana, els nous escenaris i la venda de productes d'artesania.
La Mostra es farà entre els dies 19 i 21 de març a la Fira de Terrassa. El recinte del Passeig 22 de Juliol acollirà estands d'Andalusia, Aragó, Castella-La Manxa, Extremadura, Galícia, Múrcia, Catalunya i del Marroc.
|
Josuè Amoraga
.-
Una de les novetats de la cinquena edició de la Mostra Multicultural és la presència, per primer cop, d'una representació d'una ciutat del Magreb, Tetuan, i de grups de cultura tradicional catalana.
La Mostra es farà entre els dies 19 i 21 de març al recinte de la Fira de Terrassa, al Passeig 22 de Juliol.
El regidor de Cultura, Pere Navarro, ha explicat avui que altres de les novetats d'enguany seran la venda de productes d'artesania a l'exterior de la Fira i la utilització de nous escenaris.
Un dels nous espais serà la Biblioteca Central, on s'explicaran als nens contes de diverses cultures. A més, la Biblioteca editarà una guia de lectura dedicada a la multiculturalitat.
Els carrers de la ciutat també configuraran un nou escenari. Si en la passada edició de la Mostra només va haver-hi una cercavila, enguany n'hi haurà cinc.
La Mostra comptarà amb estands d'Andalusia, Aragó, Castella-La Manxa, Extremadura, Galícia, Múrcia, el Marroc i Catalunya. L'Ajuntament ha aprofitat l'ocasió per convidar les autoritats d'algunes poblacions d'aquests llocs a conèixer la ciutat.
La Mostra ha estat organitzada per l'Ajuntament, i ha comptat amb la col.laboració de diverses cases regionals i d'entitats de la ciutat i la comarca. El pressupost és de 12 milions de pessetes, dos més que en la passada edició de fa dos anys.
|