TV20 - Terrassa
IniciNotíciesHemerotecaVilaWeb TerrassaTerrassa.com Dia: 12-05-99
Rolando Zárate, nou jugador del Terrassa Futbol Club

Banner
Banner
L'argentí Rolando Zárate és el nou jugador del Terrassa Futbol Club.
Zárate, que prové del Vélez Sarsfield, va assegurar en la seva presentació oficial que està preparat per afrontar els partits que decidiran si el club es classifica per al play-off.
Anna Serrano .- Rolando Zárate, conegut com Roli, es definia en la seva presentació oficial com a jugador del Terrassa Futbol Club com un jugador d'àrea, que va bé en les jugades per alt i que pot emprar indistintament les dues cames.
El davanter argentí va explicar que coneix el futbol espanyol a través del seu germà, que juga al Cadis. Per això va indicar que sabia que l'any passat el Terrassa Futbol Club es va quedar a un pas de l'ascens a la Segona A en perdre contra el Màlaga. Roli va destacar que desitja que enguany sigui l'equip egarenc el que pugi de categoria. Si fos així, el davanter argentí no descarta continuar en el Terrassa la propera temporada.
Segons Zárate, la idea de jugar amb el Terrassa fins que s'acabi aquesta temporada li va semblar molt bona, perquè l'equip egarenc té possibilitats d'ascens.
El davanter argentí va reconèixer la dificultat dels dos partits, amb l'Elx i el Sabadell, que el Terrassa ha de guanyar si vol classificar-se per al play-off. Amb tot, va assegurar que no està espantat i que afrontarà el que li toca.
Sobre els seus nous companys, el jugador va explicar que havia entrenat amb ells diumenge i que l'havien rebut molt bé.
Zárate també va referir-se als problemes que va tenir el Terrassa amb el Castelló a l'hora de fer gols, i va assegurar que creu que és només una qüestió de sort. Per l'argentí, l'equip crea força oportunitats de gol, encara que no s'aprofitin, i això vol dir que el club compta amb bons jugadors.
Copyright (c) TV20 - Terrassa. Serveis Informatius