Josuè Amoraga
.-
El Terrassa Futbol Club pensa enviar una carta a 4.000 empresaris de la ciutat amb l'objectiu que inverteixin en l'entitat esportiva. El club es troba en la tercera fase del procés que ha de portar el Terrassa Futbol Club a constituir-se en societat anòmina. L'entitat esportiva necessita tenir un mínim de 350 milions de capital social abans del pròxim 9 de juliol.
La tramesa de cartes s'emmarca dins d'una campanya publicitària més àmplia que inclou anuncis en diversos mitjans de comunicació i opuscles que s'han repartit casa per casa. Els socis del club, les entitats de la ciutat i les empreses anunciadores també rebran una carta on se'ls demanarà que es facin accionistes del Terrassa. A més, la patronal terrassenca, la CECOT, visitarà els empresaris per demar-los també l'inversió.
L'alcalde Manuel Royes també ha parlat amb diversos empresaris amb el mateix objectiu.
Segons Jordi Gibert, gerent del club, el Terrassa no està demanant diners a ningú, sinó que convida a participar en un projecte de ciutat.
D'altra banda, l'entitat ha contractat quatre mulates i un grup de percusionistes per animar el partit que aquest dissabte jugaran el Terrassa Futbol Club i l'Elx.
|