TV20 - Terrassa
IniciNotíciesHemerotecaVilaWeb TerrassaTerrassa.com Dia: 15-06-99
Ana Maria Melgar es gasta el milió aconseguit en la campanya de Ràdio Terrassa-SER Vallès

Banner
Banner
Ana María Melgar Lago, guanyadora de la campanya del mes de maig de Ràdio Terrassa-SER Vallès 'Coneguem el comerç-Un milió per un dia' s'ha gastat avui el milió de pessetes.
Des de les 9 del matí i acompanyada per la seva família, Ana María ha visitat diferents comerços de la ciutat per gastar-se aquest milió de pessetes.
Laura Martínez .- Gastar un milió de pessetes en un dia. Aquest és el requisit que han de complir els guanyadors de la campanya de Ràdio Terrassa-SER Vallès 'Terrassa coneguem el comerç. Un milió per un dia'. Avui ha estat el torn de l'afortunada en el sorteig del mes de maig, Ana María Melgar Lago.
La guanyadora, acompanyada per la seva família, ha iniciat la jornada a les 9 del matí, quan una limusina els ha recollit a casa seva. El recorregut ha començat a una oficina de la Caixa de Terrassa, on Ana María ha ingressat 100.000 pessetes en un compte corrent.
A partir d'aquí, la ruta ha continuat per diferents comerços de la ciutat, on la guanyadora ha comprat diversos articles, com ara roba per als seus fills, un menjador i un equip d'àudio per al vehicle del seu marit, entre d'altres objectes.
Recordem que aquest és el tercer i últim mes que es fa aquesta campanya. En les anteriors edicions, els guanyadors van ser Sílvia Muñoz i Antonio Carmona.
L'objectiu de la campanya era promocionar i sensibilitzar els terrassencs sobre el comerç local com un instrument dinamitzador de la ciutat.
Copyright (c) TV20 - Terrassa. Serveis Informatius