Anna Serrano
.-
El Director General d'Acció Cívica de la Generalitat, Josep Lluís Cleries ha estat l'encarregat d'inaugurar oficialment les millores del Casal de la Gent Gran Terrassa Centre.
Els treballs s'han realitzat gràcies a un conveni signat el 1997 entre la Fundació 'La Caixa' i el Departament de Benestar Social. Aquest acord, que es va signar amb 26 casals diferents, estableix tres línies d'actuació.
En primer lloc, serveix per finançar les activitats que es fan dintre de l'entitat i que, en la majoria dels casos, estan proposades per la gent gran que hi assisteix. Així mateix, l'acord també inclou la instal.lació d'un terminal 'punt blau' de La Caixa a les oficines de Benestar Social. Aquest ordinador permet que les persones grans puguin conèixer tots tipus d'informació sobre les activitats adreçades a ells.
Per últim, el conveni estableix el finançament dels treballs de millora que es facin al centre.
Segons Cleries, el Casal de la Gent Gran Terrassa Centre és un lloc on tots els assistents poden compartir les seves vivències. A més, amb les activitats que s'hi fan es permet que la gent gran pugui continuar aprenent.
I és que, segons Cleries, Catalunya ha de destacar per la seva economia i bon funcionament, però també per la seva qualitat humana, i és en aquest punt on entren en joc centres com el Casal de la Gent Gran Terrassa Centre.
En l'acte d'avui també s'ha lliurat una placa d'agraïment a David Velasco com a representant de la Caixa.
|