TV20 - Terrassa
IniciNotíciesHemerotecaVilaWeb TerrassaTerrassa.com Dia: 06-07-99
Lluís Llach va actuar dissabte al Raval de Montserrat

Banner
Banner
Durant gairebé dues hores i mitja, el públic que omplia el Raval de Montserrat la nit de dissabte va poder gaudir de la música de Lluís Llach.
El cantant català no va decebre el públic terrassenc, que el va fer sortir a l'escenari 5 vegades després que acabés el concert.
L'actuació de Llach forma part de la gira de presentació del seu últim treball discogràfic, 'Nou'.
Laura Martínez .- El Raval de Montserrat es va omplir de gom a gom la nit de dissabte per veure el concert de Lluís Llach, una de les actuacions musicals programades per aquesta Festa Major. Tot i que s'havien col.locat cadires per al públic, l'espai es va quedar petit i els assistents van omplir els voltants del Raval, de manera que es feia gairebé impossible passar per aquest espai.
Acompanyat per 5 músics, el cantant català va presentar a Terrassa els temes del seu últim treball discogràfic, 'Nou', un disc format per cançons curtes, dedicades a l'arribada del segle XXI i a personatges com Tortell Poltrona, Pedro Guerra i al president català, Jordi Pujol, entre d'altres.
Però durant el concert, Lluís Llach també va cantar els dos temes que ha composat recentment, amb la Guerra dels Balcans com a tema principal. Així, al Raval van sonar 'Els trens de Kosovo' i 'Un himne per no guanyar'.
Després d'uns problemes amb el so a l'inici de l'actuació, Llach va donar el concert per acabat, al cap de més d'una hora de recital, però el públic terrassenc es resistia a marxar del Raval. Davant d'aquesta insistència, el cantant va pujar 5 vegades més a l'escenari i va interpretar temes com 'Viatge a Itaca' i 'Que tingueu sort'.
En acabar el concert, un Llach força cansat va comparèixer davant els mitjans de comunicació i va explicar que els terrassencs l'havien rebut d'una forma massa afectuosa, i va demanar al públic de la ciutat que la pròxima vegada sigui una mica més fred, perquè a la seva edat, 51 anys, s'han de conservar més els músics. Llach també va recordar que la primera vegada que va pujar dalt de l'escenari va ser a Terrassa el 22 de març de 1967, en un concert dels Setze Jutges al Centre Social Catòlic.
Copyright (c) TV20 - Terrassa. Serveis Informatius