Josuè Amoraga
.-
L'alcalde Manuel Royes considera que la Festa Major ha estat un gran èxit i ha destacat que tot era ple de gom a gom. L'alcalde ha negat que la festa s'organitzi al marge dels ciutadans i ha explicat que una comissió formada per tècnics i entitats s'encarrega de la programació i de fer una festa participativa.
Royes també ha destacat la recuperació del Raval de Montserrat, on van tenir lloc el raval infernal i la jornada castellera, així com la manca d'incidents durant la Festa Major.
L'alcalde ha reconegut que el concert del duet Ella Baila Sola a Can Jofresa només va aplegar 1.500 persones, força menys de l'esperat, però ha dit que aquest espai queda revalidat, ja que és més gran que l'Estadi Olímpic.
Pel que fa a la Festa Major Infantil, Royes ha subratllat l'alt grau de participació. Només el dilluns, 4.600 nens i nenes van gaudir de les activitats que es van fer al Parc de Sant Jordi per a la gent menuda.
El regidor de Cultura, Pere Navarro, i el d'Esports, Paco Plaza, també consideren que la Festa ha estat molt reeixida. Navarro pensa que la Festa Major serveix per donar a conèixer la ciutat a l'exterior i ha dit que molta gent de fora s'apropa a Terrassa aprofitant la festa gran de la ciutat.
|