Anna Serrano
.-
A més del Raval, una vintena de carrers participaran, dissabte, de la tercera edició de 'La Botiga al Carrer', una campanya de dinamització organitzada per l'Associació Comerç Terrassa Centre.
L'estructura de la jornada seguirà la línia d'anys anteriors. D'aquesta manera, a la majoria de vies del centre, les botigues exhibiran els seus productes. A més, en els espais més amplis com el Raval de Montserrat o la Plaça Vella, hi haurà expositors de diferents entitats que mostraran el seu funcionament i les activitats que realitzen. I és que, segons el president de Comerç Terrassa Centre, un dels objectius d'aquesta iniciativa és vincular els comerços amb les organitzacions culturals i esportives que existeixen a la ciutat. Així mateix, Collbatallé ha assenyalat que també es pretén remarcar la necessitat que els establiments guanyin en qualitat, atractiu i participació.
Entre els espais que participen de la campanya hi ha el carrer de Gutenberg, on hi haurà una exhibició de puntaires i de treballs fets amb patchwork. A la Font Vella, el Centre Social Catòlic donarà a conèixer les seves seccions i al carrer de Sant Pere l'Epic Casino del Comerç farà una mostra de treballs artesans.
Igual que en les passades edicions, es donarà un premi al millor establiment i un altre al carrer que presenti una decoració més ben treballada. El jurat que escollirà els guardonats està integrat per l'arquitecte Cesc Duran, la directora d'Alba, Maruja Rambla, la pintora Carme Aliaga i l'humorista Eduard Torres, conegut com l'Edi.
|