17-12-1999
Creu Roja inicia la Campanya de reis
Enguany Creu Roja Joventut du a terme la dinovena Campanya de Reis.
Des d'avui mateix i fins el dia quatre de gener, Creu Roja recull joguines noves o poc usades per aconseguir que aquells infants provinents de famílies que no poden adquirir-ne disfrutin també de la nit màgica del sis de gener.
Les joguines rebudes es revisen, es classifiquen per edats i s'assignen a les 340 famílies que, a través d'una assistent social, fan la sol.licitud.
Anna Colom .- ''Estimats Reis: aquest any us portareu bé?'' Amb aquest lema Creu Roja organitza per dinovena vegada la Campanya de Reis.
Un total de 50 voluntaris col.laboren en aquest projecte per aconseguir que 340 famílies, deu més que l'any passat, rebin joguines per als seus infants. Les famílies a les quals s'ha assignat un lot de joguines provenen de la Fundació Busquets i de l'Institut Municipal de Serveis Socials, i han estat ateses a través d'una assistent social mitjançant un procés que en té en compte el seu perfil sòcio-econòmic.
L'objectiu de la Campanya és fer arribar una joguina en la festivitat de Reis a tots aquells nens i nenes amb escassos recursos econòmics. Segons Creu Roja, a la societat existeixen grans desigualtats econòmiques, i tot i que l'estructura és difícil de canviar, la campanya servirà perquè molts infants visquin també la nit màgica del 6 de gener i per sensibilitzar els ciutadans sobre la situació que encara viuen determinades famílies a la nostra ciutat.
Fins el quatre de gener tots els terrassencs podran lliurar les joguines, que es demana que siguin noves o molt poc usades. A més del local de Creu Roja, situat al carrer Galileu, enguany també es poden entregar les joguines al gimnàs Q-Sport, situat darrera la Biblioteca Central.
Vint-i-una empreses i 18 col.laboradors, entre ells Voluntaris La Maurina, la Fundació Busquets el Centre Social Catòl.lic i diverses escoles, ajuden a difondre la campanya, que aquest any vol potenciar la joguina educativa.
Només amb la participació dels ciutadans es podrà aconseguir que els reis d'aquest any portin joguines per a tots els nens i nenes.
Copyright (c) TV20, TV de Terrassa. Serveis Informatius