28-12-1999
El saló Juguem inclou un taller de jocs no sexistes
Aprendre a jugar de manera no sexista, practicar en el taller de ciència divertida o escoltar contes i rondalles són algunes de les propostes que ofereix el Saló Juguem, que avui ha obert les seves portes.
El saló, que està destinat a nens i joves, incorpora aquest any diverses novetats. Qui les vulgui conèixer haurà d'apropar-se a les tardes al recinte firal del passeig 22 de Juliol abans del 4 de gener, dia en què tancarà aquesta fira.
Josuč Amoraga .- El saló per a la joventut i la infància Juguem ha obert avui les seves portes al recinte firal de Terrassa. El saló, organitzat per Fira de Terrassa, ha estat inaugurat per l'alcalde Manuel Royes i per Albert Vilardell, president de la Cambra de Comerç.
Un dels tallers de la fira és el de jocs no sexistes. Altres tallers estan dedicats a les activitats plàstiques, el maquillatge, les postals i la ciència divertida. A més hi ha un espai de 300 metres quadrats destinat a que el popular Cesc Serrat expliqui els seus contes i rondalles.
El saló Juguem ofereix diverses atraccions. Moltes d'elles es fan aquest any per primer cop. Algunes d'aquestes atraccions són el tobogan amb túnel, muntanya d'ones, l'enganxa-mosques, el joc d'atracció fatal i el ''colchotron''. A més, al saló els nens també disposen d'ordinadors connectats a Internet i una pàgina web especialment dissenyada per a infants.
''Juguem'' estarà obert fins al 4 de gener. El seu horari és de quarts de cinc de la tarda a les nou del vespre. L'entrada infantil costa 600 pessetes i 300 les dels adults.
Copyright (c) TV20, TV de Terrassa. Serveis Informatius